Mot posten

2012-04-04 10:35:37



Idag har vi ett påskgäng på intåg. Eller ja, egentligen är det två knasiga och helt underbara par från Götet som kommer hit, men det är så bekvämt att kalla dem påskgänget rätt och slätt. För att dem inte helt skall deppa ihop över det förväntade kassa påskvädret här, så har jag bakat chokladbollar till dem. Det borde väl väga upp lite eller? ;) Klockan tre i eftermiddag kommer första paret som därför kommer få den äran att följa med till mataffären för lite uppbunkring. Sedan stänger nämligen allt och öppnar inte igen förrän på lördag. Jag minns vilket kaos det var i mataffären förra året på denna onsdag, precis alla handlar då nämligen...så det blir nog en upplevese för dem! Sedan kommer andra paret kl 01.00 i natt och då hoppas jag innerligt att jag ännu är vaken  :).


Men nu bär det av mot posten i mina gummistövlar, tror jag. Mycket märkligt att himlen är grå, men så plötsligt tittar solen in genom fönstret ändå. Fast i San Sebastian går man aldrig säker, helt plötsligt öppnar sig himlen och det kommer hällregn, så jag tar nog stövlarna ändå. På posten väntar en påskpresent till mig själv, från mig själv. Olala! Den måste jag ju bara hämta ut idag. Tjingeling så länge på er.

Hälsningar
Sanna

Så trevligt med besök :)



SV; Jajjemen kronans gratispaket har jag hämtat ut. Super bra med ett helt paket blöjor, napp och andra bra att ha grejor :) Synd att de var slut när du var i Sverige...

2012-04-04 @ 12:11:14
URL: http://sannaerikakarlsson.blogspot.com/
cornelia

vilka fina gummistövlar :)

2012-04-04 @ 13:15:51
URL: http://corneliasrum.blogg.se/
emma

Hej! :) Det är såhär att jag har min första tävling i min blogg :) tkr du ska ta dig en titt, du kan vinna en mugg :) Hoppas du vill vara med :).

2012-04-04 @ 13:27:20
URL: http://bommmen.blogg.se/
Angelina

sv; ja oxfilé skojar man inte bort ;) hihi



Vilken mysig blogg du har, superroligt att ni ska ha barn också!! nu måste jag ju bara börja följa din blogg och se hur allting går! spännande :)

2012-04-04 @ 13:45:56
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback