Första besöket

2012-04-28 08:45:21



Lite besök har vi hunnit med de senaste dagarna här hemma också. Först ut var Vasses kollega Thomas som kom förbi en förmiddag innan han åkte till jobbet. Honom bjöd vi på frukost och lite bebisgos i köket. Det verkade uppskattas ;) Han hade med sig en riktigt cool liten body till Lia som jag måste visa en dag här. Vasse kan knappt vänta tills hon blir stor nog att ha den på sig, dock lär det nog dröja ett tag med denna lilla minitjej. Alla kläder i strl 50 är jättestora och måste vikas upp ett eller två varv i armar och ben. Sen är hon smal och kort med så kläderna verkligen hänger. Ja, ja snart passar de nog bättre :)



Hälsningar
Bella

Åhhh Så roligt! Va glad jag blev när tittade in här och såg att hon kommit. En liten LIA!



Så blev den surrealistiska magen helt plötsligt den viktigaste personen i era liv... UNDERBART!

GRATTIS!



Ska bli spännande att följa dina mammatankar (mina har blivit en fin bok som får följa med i livet och ges till Dani i framtiden)

KRAMAR

elinjosefine - lifestyleblogs

Hon växer fort i det. I promise :) Här hade Iris 44 de första två veckorna. Nu 6 v senare väger hon 3800g och 50 sitter som en smäck!



kramar

2012-04-29 @ 16:52:31
URL: http://lifestyleblogs.se/elinjosefine

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback