Laddat med helgfrukost

2011-11-26 12:34:46

Här har vi laddat upp med färska hallon i mjölk, cappucino, ljummen baguette, melon och apelsin. Laddat upp för vaddåkan man fråga sig? Tja, laddat upp för lördag antar jag. Helgfrukost smakar sannerligen som guld i mun. Nu funderar vi som bäst på att gå ut och sträcka på bena lite nere vid havet. Andas in lite saltvattenbris och samla på oss D-vitamin i höstsolen. Ikväll blir det mest troligt filmkväll för två här hemma. Så där lagom ambitiöst en lördagkväll att se minst två filmer och käka popcorn tillsammans. Just the way I like it.

 

Imon kväll skall vi gå på "Cookie Party" hos Paulina. Har aldrig varit på nåt liknande innan men tydligen tar man med sig ingredienser och recept till valfri kaka som man sedan bakar och delar med de andra. Paulina är väldigt exalterad över detta :) Jag tänkte att det blir ett perfekt tillfälle att få bakat de där lussekatterna som jag tänkt baka hela veckan. Killarna på partyt? Ja, de har tänkt att dricka öl i soffan och spela Wii. Könsstereotypt så det skriker om det alltså.


Hälsningar

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback