I jakten på julstämningen

2011-11-23 10:00:00

Då var den på plats! Adventsstjärnan i fönstret blev precis den julstämningsboost som jag hoppades på. Strunt samma att det regnar utanför. Det var helt klart värt besväret att krypa ner under huset hemma i Göteborg och leta upp stjärnan ur lådorna...eller ja, vad vet jag....det var ju Vasse som gjorde det ;)

 

Mycket jultjafs (det mesta dock rätt tacky) såg jag förresten inne i kinesaffären, som vi kallar den här, när jag letade förlängningssladd. Vad jag såg hade de ingen adventsstjärna bland alla julattiraljer men väl en minigran i plats, fejkmossa och überglittriga juldekorationer i neonrosa á la Dolce Vita-stuket om ni förstår vad jag menar. Inte riktigt något i min smak alltså varpå jag nöjde mig med sladden och en liten fin grej till, som ni får se en annan dag...


Hälsningar
Ditte

Åhh, julpynt is the shit! Pyntar inte folk i spanien alls? Fin ny blogg också! <3

2011-11-23 @ 22:49:56
URL: http://tegelhuset.wordpress.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback