Två fynd till en växande mage

2011-12-27 11:05:45


Här ser ni gårdagens skörd av mellandagsrean. Inte så värst mycket att hänga i granen kanske, men faktum är att jag blev väldigt nöjd med mina två fynd. Båda inhandlades på H&M och kostade hela 50 riksdaler styck. En snygg oversize t-shirt med ett gulligt meddelande på att dölja en växande mage med och en kort blus med söta knappar i ryggen att framhäva en växande mage med. Två mycket praktiska jing- och jangplagg med andra ord. I övrigt tyckte jag att det fanns helt okej med rea på stan och det var ändå inte överjävligt med folk. Eller har jag bara blivit luttrad? Vill dock minnas en helt galen mellandagsrea på Kungsmässan förra året och den var sannerligen inte att leka med! Så nä, gårdagens var inte så farlig.

Nu har vi kommit ner till Skåne och lilla Bjuv där Vasses familj bor. Igår åt vi mat och myste med stora delar av familjen hemma hos Vasses ena bror. Det blev ett kärt återseende trots att vi ändå sågs i november senast och de rumänska kåldolmarna smakade kalas!

Idag får vi se vad vi hittar på här. Mest troligt träffar vi lite mer härliga människor, fikar och kanske till och med slänger in en bowlingmatch. Man kan ju inte sitta här och gråta över att det regnar ute ;)

Hälsningar
elin ♥ Gravid ♥

Tack så jättemycket för dina fina ord!



Hur har din jul varit?:)

2011-12-27 @ 15:05:21
URL: http://flieo.blogg.se/
Sjungandemamman

Bra köp och lagom för plånboken :)

Jaså mannens familj bor i Bjuv? Inte så jättelångt från Ängelholm ju. Skåne är inte dumt ;)

2011-12-27 @ 16:00:43
URL: http://sjungandemamman.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback