För att jag kan, liksom.

2011-12-05 14:18:24
Hårfärg och lite andra förnödenheter ifrån mataffären är nu inhandlat. Efter en strapats fram och tillbaka, via några andra småbutiker och ett stopp i frukterian, är jag nu hemma igen med allt. Har precis värmt på och fixat till lunch när jag får syn på den obäddade sängen i sovrummet....jisses vad matt jag känner mig plötsligt.

Är det Pyret i magen som stjäl all min energi idag? Kanske håller den som bäst på att växa två centimeter till eller också utvecklar den lite känselnerver som kan vara bra att ha sedan. Vad vet jag. Faktum kvarstår, det blir lunch i sängen! Ner under täcket, datorn i knät och lunchbrickan bredvid. Bara för att jag kan, liksom. Ett avsnitt av Big Bang Theory till dessert och eftermiddagen är räddad. Tjohoo! Tur att det regnar ibland också ;)


Hälsningar
Mrs Sunshine

Tack för din kommentar hos mig! Här var också en fin blogg:-) Ha en skön vecka!

2011-12-05 @ 15:47:28
URL: http://www.mrssunshinecooking.blogspot.com
Malin

Åh, så skulle jag också vilja göra ibland! Lyckans ost! :)

2011-12-05 @ 17:19:19
Linda

Det var inget roligt väder ni hade! Här har solen skinit men det har vart väldigt kallt!!



Vi har satt upp en minigran, en slinga i fönstret och tagit fram en liten röd jul löpare på bordet så lite mer juligt känns det allt :) måste ta mig till ikea och köpa goda luktljus.

2011-12-05 @ 18:37:24
URL: http://llinda.blogg.se/
sofie mumsfillibaba

Jaa....vad gött! Ligga kvar i sängen hela dagen! Kan inte säga att det görs mer än nödvändigt här heller. Halt och kallt på dagens barnvagnspromenad. Sen har vi bakat bullar hela eftermiddagen. Det tar tid med en skrutt i baby sitter som vill ha ständig uppmärksamhet!;)

2011-12-05 @ 19:15:59
URL: http://www.mumsfillibaba.blogspot.com
Malin

Ja det luktar verkligen jätte gott, det är redan en härlig doft som har börjat sprida sig där nere i köket =)

Tyckte det var ett kul sätt att förvara frukten på plus att cupcakesstället får komma till använing med =)

Mys att vara gravid, kan verkligen sakna det! Hoppas ni mår bra!

2011-12-05 @ 19:52:05
URL: http://malinpsson.blogg.se/
Linnéa

Har undrat på sista tiden vad Vasse tycker om Big Bang Theory? Tänker på att han jobbar inom Fysik :)

2011-12-06 @ 20:03:22

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback