En filthelg väntar

2011-12-02 09:43:37


Godmorgon. Idag är det mörkt och murrigt här utanför fönstren. Fördelen annars med att bo på åttonde våningen är att när solen skiner så fullkomligt badar lägenheten i ljus, vilket jag bara älskar. Nu är det andra bullar. Jag går runt här och tänder ljus i hela lägenheten för att försöka göra det mysigt. Efter flera veckor av sol och fint väder känns en regning helg faktiskt rätt välkommen ändå. Jag ser fram emot att mysa under en filt, äta tacos, se på film och dricka té. Hade det inte varit för att vi planerat att julklappsspana i morgon, så hade vi nog stannat under den där filten hela helgen faktiskt för kylen är uppfylld och filmerna som väntar många :)


Tyvärr kunde inte Tomten leverera igår heller så nu står jag i stand by på min julklapp. De hälsade att de kunde ringa när som, ja idag eller på måndag vem vet, och säga att manicken äntligen kommit till butiken. Så nu väntar vi. Fast det är klart, Tomten har väl bråda dagar så här års.

Hälsningar
Johannaty

Mysigt att sitta inne när det regnar :)

2011-12-02 @ 10:46:41
URL: http://johannaty.blogg.se/
Carro

Vad är det för en svart manick du längtar efter?

Låter som en trevlig helg framför dig. Filten är ett välkomnat sällskap såhär års!



Ha en fin kväll nu!

2011-12-02 @ 13:03:19
URL: http://www.carrosfmf.blogspot.com

En hälsning från dig skulle göra mig så glad :)

Namn
Kom ihåg mig?

Bloggadress



Trackback